dinsdag 13 februari 2007

Badhoevedorp



PQR

Datastorage?
Verkozen tot Preferred Partner of the Year
2006 Preferred Partner HP
Security & All IP
Klaar voor PQR?
Kijk voor vacatures op www.pqr.com

Waarschijnlijk behoor ik niet tot de doelgroep, maar ik vraag me af wie dan wel. Dit is volslagen lariekoek wat hier staat en heeft geen wervende functie. Klaar voor PQR? In welke zin? Klaar om daar te gaan werken? Klaar met mijn opleiding? Heb ik het niveau wat PQR vraagt? Wat dan? En wat doet PQR eigenlijk behalve "Security & all IP". Partner van HP, dat is duidelijk. Dat wordt zelfs twee keer genoemd. En zoeken ze sales, IT, finance? Een raadselachtige boodschap dus.

Toch maar even de website bekeken:
"Makkelijke dingen moeilijk maken kan iedereen. Complexiteit terugbrengen tot de essentie is voor minder mensen weggelegd. Neem bijvoorbeeld het elastiek. In 1845 bedacht door de Brit Stephen Perry. Complex in al zijn eenvoud. PQR staat voor eenzelfde eenvoud. Alleen op een ander gebied:ICT-infrastructuren, met focus op Server & Storage Solutions en de bijbehorende consolidatie- en virtualisatietrajecten inclusief netwerk- en beveiligingsfunctionaliteit."

Volgens mij hebben ze een makkelijk ding heel moeilijk gemaakt. Deze arbeidsmarktcommunicatie kan stukken beter.

Geen opmerkingen: