zaterdag 16 juni 2007

Haarlem



En wederom een boodschap die verwijst naar fileleed (iSense Staffing). Dit keer wederom vooral gericht op ICT-ers. Ik kon alleen niet begrijpen waarom de achtergrond bestaat uit fruit. De speciale actiesite bood meer uitleg.

Het werd steeds interessanter: vul het formulier in en de recruiter komt zelfs naar je huisadres. Helemaal geen reistijd meer en daar schijn je vitamines van te krijgen. Letterlijk op de iSense-site:

"Vergelijk ons bedrijf met iets simpels als een sinaasappel. Wij gaan dieper dan de buitenkant van een professional of organisatie. Wij vragen door en houden rekening met wensen en ambities. Zo zorgen wij ervoor dat zowel organisatie als carrière gezond blijft of wordt!"

De logica ontgaat mij nog steeds een beetje, maar ik moet ze complimenten geven dat het in ieder geval niet standaard is. Beetje verder surfen op de site leerde dat ze ook nog een andere actiesite hosten.

Volgens mij spelen ze hiermee inderdaad wel in op de (onderbuik)gevoelens van de meeste (ICT)werknemers: Salaris en reistijd. Ik mis er nog twee: ontwikkeling en deeltijd werken.

Samenvattend zit dit best aardig in elkaar. Los van het erbij gesleepte fruit is het wel lekker sprankelend en afwijkend van veel andere ICT-bedrijven. Mooi dat er een actiesite aan is gekoppeld en creatief gebruik van URL's in de wervingscampagne. De copy op de site is echter wel voor verbetering vatbaar. Zag ook nog dat ze een recruiter zoeken in Gouda.

Alleen dan weer jammer dat de vrachtwagen keihard door rood heen dendert. Niet zo goed voor de vitamines van de persoon die van links komt en groen licht had.

Geen opmerkingen: